مؤسسه تحصیلات عالی ترکستان همایش تقدیر از دانشجویان ممتاز دانشکده های طب معالجوی حقوق و علوم سیاسی و اقتصاد خویش را برگزار کرد!

پوهنتون ترکستان از محصلین ممتاز سمستر بهاری 1402 خویش تقدیر نمود.
این محفل با تلاوت آیات کلام الهی آغاز گردید، درادامه سمیع الله پهلوی معاون علمی با عرض خوش آمدیدگویی وتشویق محصلین ممتاز و پیام محترم انجنیر دوست محمد پیکان مؤسس وصاحب امتیاز پوهنتون ترکستان و شفاخانه کادری ترکستان (افغان اوزبیک) را مبنی بر فراگیری علم ودانش بهتر معیاری والگو گرفتن از محصلان ممتاز به پیشبرد بهتر امورتحصیلی تشویق نموده و وعده خدمت گذاری برای هموطنان خویش درعرصه تحصیلی به خوانش گرفتند.
سپس محترم دکتر عبدالهادی قادری رئیس پوهنتون ترکستان صحبت نموده، فرمودند: پوهنتون ترکستان، تمام مساعی را به خرچ میدهد تا نسل نخبۀ متعهد و متخصص را به جامعه تقدیم نماید، هم چنان تمام محصلین ممتاز را که جهت تقدیر و تکریم به محفل دعوت شده بودند؛ به داشتن هدف عالی، و تلاش و جدیت تشویق نمودند.
سپس یک تن از محصلین نخبه به نمایندگی از محصلین در مورد دست آورد های و فعالیت های اخیرپوهنتون ترکستان ایراد سخن نموده و ازهیئت رهبری پوهنتون بابت تلاش های شان تشکری و قدر دانی نمودند.
در پایان محفل، محصلین ممتاز بهاری 1402 با اعطای لوح تقدیر توسط هیأت رهبری و استادان شان مورد تشویق قرار گرفتند و محفل با دعائیه توسط معاون صاحب امور محصلان اختتام یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *