بیوگرافی عبدالهادی قادری

استادعبدالهادی قادری فرزند عبدالودود دردهم ماه سرطلان سال (1370 ه.ش) در شهرستان مارمل استان بلخ در یک خانواده فرهنگی، روحانی و دانشپرور دیده به جهان گشود، آقای قادری تعلیمات ابتدایی و متوسطهای خود را در لیسه ابوعصمت بلخی و دوره لیسه را بنا بر نبود امکانات تدریسی و استادان مسلکی وارد استان بلخ شده و در لیسه عالی باختر   به پایان رسانید. همزمان بادرس های مکتب، آموزشهای مقدماتی دینی را نیز در مدرسه حسن ابن علی فرارگرفت. با اشتراک در آزمون کانکور به دانش سرای انستیتوت نفت گازبلخ راه پیدا نمود و درسال 1388ه.ش ازرشته «استخراج نفت و گاز» آن دانشسرا، دانش آموخته ی صنف چهاردهم شد.
استاد قادری بعد از فراغت ازدانشسرای یادشده مدتی را صرف جستوجوغرض ادامه تحصیلات دانشگاهی نمود که سرانجام در سال 1389ه.ش شامل دانشگاه بین المللی المصطفی گردید. یکی دو سمستراز درس های دوره آموزشی لیسانس را در نمایندگی دانشگاه یاده شده واقع در شهر کابل ادامه داده و نهایتاً در اول ماه میزان سال 1390ه.ش غرض ادامه درسهای باقی مانده، عازم کشور جمهوری اسلامی ایران شد.

استاد قادری درسال 1393 از رشته تحصیلی معارف اسلامی و حقوق دانشگاه یاد شده دانش آموخته مقطع تحصیلی لیسانس گردید وبلافاصله تحصیلات خود در مقطع ماستری را نیز آغاز نمود که در سال 1396 از رشته حقوق خصوصی دانشگاه مذکور دانش آموخته مقطع ماستری شد هم چنان بلافاصله تحصیلات خود در مقطع دکتری را نیز آغاز نمود که در سال 1398 دروس حضوری و آزمون جامع دوره دکتری را موفقانه سپری نمود نامبرده فعلاً در شرف دفاع رساله دوره دکتری زیر عنوان: « حق حبس در نظام حقوقی ایران و افغانستان» بوده است.

همچنان استاد قادری در زمان دوره تحصیلی خود، به مدت شش سال در جمهوری اسلامی ایران به عنوان: «رئیس انجمن علمی- پژوهشی حقوق و معارف اسلامی» دانشگاه بین المللی المصطفی ایفای وظیفه نموده است.
استاد قادری در زمستان 1398 به کشور عودت نمود. نامبرده به مدت یک سال و نیم تحصیلی (درسالهای 1399و1400ه.ش) به عنوان مُدرس ، رئیس کمیته ها و آمرکمیته تحقیق در دانشگاه های آریا، رهنورد، ابن سینا و ترکستان ایفای وظیفه نمود. باآرزوی سلامتی و موفقیتهای روزافزون برای استاد گرامی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *