٢٠٠ سيت بورسيه تحصيلي رايگان در پوهنتون ترکستان !

200 سيت بورسيه تحصيلي رايگان در پوهنتون ترکستان !
ما برخواستیم درهر شرایط در کنار و در خدمت مردم خود وملت شریف افغانستان قرار بگیریم.
پوهنتون ترکستان، یکی از نهاد ‌های معتبر علمی و اکادمیک در کشور است که بیشتر از 10 دوره فراغت داشته و این نهاد علمی دارای سه پوهنحی: طب معالجوی ، حقوق وعلوم سیاسی و اقتصاد می باشد.
پوهنتون ترکستان با داشتن استادان توان مند و متخصص به سویه تحصیلی دکتری و ماستر، با امکانات مدرن روز از قبیل شفاخانه کادری، کتابخانه معیاری، کمپیوترلب ، انترنت پرسرعت، صنوف مجهز و فرصت‌های کار عملی.
دانشگاه ترکستان یکی از پوهنتون‌های پیشتاز و با اعتبار در سطح کشور بوده که دانش‌آموخته‌های متخصص و کارآفرین زیادی را به جامعه علمی و اداری مملکت تقدیم نموده است.
در سمستر خرانی ۱۴۰۳ به ادامه فعالیت های جامع و عام المنفعه خویش تصمیم گرفتیم به علت مشکلات اقتصادی جامعه و کمبود نیروی کادر تحصیل کرده و متخصص در کشور به تعداد 200 سیت بورسیه تحصیلی مکمل و رایگان را در رشته های:
1- حقوق وعلوم سیاسی؛ و ۲- اقتصاد، برای نسل جوان و علاقمند به تحصیل در نظر گرفتیم تا اینکه کشور ما با کمبود کادر تحصیل یافته مواجه نباشد.
بدین لحاظ متقاضیان و علاقه مندان در تحصیلات عالی می توانند با شروع ثبت نام امتحان کانکور خزانی سال 1403 به پوهنتون ترکستان مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.
لازم است یاد آور شویم که این جوانان تحصیل کرده و نخبه بعد از پایان دوره تحصلی شان نظر به شایستگی و لیاقت و فیصدی بالای نمرات شان در بخش های مختلف پوهنتون ترکستان جذب و یا زمینه تحصیلات عالی در مقطع ماستری و دکتری از طریق بورسیه تحصیلی به کشورهای خارجی فراهم میگردد.
با احترام
انجنیر دوست محمد پیکان
موسس پوهنتون ترکستان و شفاخانه معالجوي افغان اوزبیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید