پیام شادباش محترم انجنیر صاحب دوست محمد “پیکان” صاحب امتیاز مؤسسه تحصیلات عالی ترکستان به مناسبت هفتمین دوره فراغت دانش آموختگان دانشکده اقتصاد

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هَل یَستَوی اَّلذیِنَ یَعلَمُونَ و الَّذین لا یَعلَمُونَ.

جای بسا خرسندیست که امروز شاهد به ثمر رسیدن نهالانی هستیم که هریک درختی شده اند تنومند و پربار، روزنۀ امیدی برای آینده درخشان کشور و مرهمی بر زخم ها و خستگی های خانواده های عزیزشان.

پوهنتون ترکستان افتخار دارد که هفتمین دور دانش آموختگان پوهنحی اقتصاد را تقدیم جامعه می نماید، لذا این روز بزرگ را نخست از همه به خانواده بزرگ ترکستان، سپس به خانواده های عزیز دانشجویان و هر یک از دانش آموختگان پرافتخار پوهنتون ترکستان خجسته باد عرض می نمایم.

در حالیکه وضعیت اقتصادی کشور بیش از هر عرصه دیگر نیازمند کار و پیکار بیشتر است، از فارغین نهایت گرامی امروز توقع می‌رود تا با اندوخته های علمی شان، در تسریع حرکت چرخ اقتصاد کشور ادای مسئولیت نموده و از اینجا ما و خانواده هایشان را افتخار بخشند.

رهبری پوهنتون ترکستان مساعی لازم را به خرج خواهد داد تا در هماهنگی نزدیک با نهاد های مسئول، زمینه اشتغال زایی را برای فارغین خویش مساعد سازد.

جا دارد که از تلاش های خستگی ناپذیر خانواده های گرامی، اساتید گرانمایه و تمامی دانشجویان در امر فراگیری علم و دانش نوین تقدیر و تشکر نموده و موفقیت های هرچه بیشتر شان را در تمامی امور زندگی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در اخیر یکبار دیگر فراغت دانش آموختگان پوهنحی اقتصاد پوهنتون ترکستان را فرخنده باد عرض نموده و آنان به جد و جهد بیشتر در امر کسب مهارت های عصر حاضر، علوم و فنون مختلف تشویق می نمایم، تا باشد که شما نسل نو امید و اندیشه با اسلحه علم مجهزگردیده و سهم ایمانی و وجدانی خویش را در قبال مادر میهن ادا سازید.

به امید یک افغانستان آباد و آزاد و مترقی و صلح سر تاسري

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *